Re: Gupi Chieftec Re: Nagly zanik pradu...

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 08:43:42 MET DST

"Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> wrote in message
news:611654mix2yn.dlg@saiko.pl...
> Proces "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> zwrócił
> błąd:
>
> Tak, ale nie powinien tyle brać...

Ja np mam fideltronika 700VA i chieftec 420W, w kompie GA7N400PRO, 4
HDD, DVDRW, karta satelitarna DVB, 512MB, Barton 2500+, rozne swiatelka
w budzie. Oprocz tego pod UPS podlaczone sa glosniki Genius 5.1 120W
(RMS), ladowarka podrozna do nokii, pompka od WC - ale to tylko 3W. I
bez problemu to utrzymuje. Jedynie czasami podczas gdy zasilacz wylacze
tym przelacznikiem z tylu i ponownie wlacze, nastepuje przeciazenie.
Wtedy wylaczam znow i znow wlaczam i jest OK.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl