Re: Dysk twardy z dobrą gwarancją

Autor: Teo <tee9o_at_interia.pl>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 03:22:39 MET DST

Roy wrote:
> a miales IBM DTLA?

Ja mam IBM DTLA 307030 z Wegier na dodatek :]
Dziala juz, oj dlugo kupilem go jak tylko wyszly te dyski. Od roku robi
za dyskietke - czesto jest przeworzony i nie ma BADow jak na razie.
Niestety jest tak glosny jak WD serii BB - czyli szlifierka :/
Ostatnio padl mi IBM DJNA dysk 9,1GB z Filipin, ale swoje odsluzyl.
IBM DTLA strasznie mnie wkurzal, wiec kupilem BIV 60GB (jakies 2-3 lata
temu) - chodzi do dzis w moim kompie, rezem z WD800LB (nie jest tak
cichy, ale tez bardzo dobrze sie spisuje).
IMO wazne sa 2 rzeczy fart (jak powiedzial Sniper) i niska temp w
okolicy HDD. Dyski Seagate maja temp powyzej 50'C, wiec obudowa musi byc
przewiewna! Wysoka temp dla dysku jest zabojcza niestety, dysk bardzo
szybko pada w takich warunkach :/

--
FPH Amit - maszyny i urządzenia do sitodruku
www.amit.pl