Re: rodzaj koloru

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Thu 26 Aug 2004 - 00:46:09 MET DST

bonton wrote:

> zauwazylem ze wlaczenie koloru 32b zmniejsza u mine znacznie wydajnosc,
> dlatego zastanawiam sie jaka jest roznica dla gracza pomiedzy kolorem
> 16b a
> 32b? czy to tylko zmiana jakiejs kwesti technicznej pracy karty i lepiej
> zawsze miec ustawione 16b czy gdzies jest jakis haczyk?

no jest znacznie wiecej kolorow. ja zawsze najwiecej zauwazalem ta roznice
na wszelkiego rodzaju lekko przezroczystym dymie w wyscigowkach - przy
16bitowym kolorze widac, ze brakuje tam nieco odcieni do mieszania i
wprowadzany jest diffuse.
jednak 16bit do wiekszosci gier i tak starcza, chociaz takie dylematy to
ja mialem kiedys na gf2mx :)

--