Re: P4 3.0E i box cooler

Autor: Pawel Pilarczyk <pila_at_pclab.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 23:44:12 MET DST

> Nie zrozumieliśmy się, nie pytałem o parametry i właściwości wentylatorów
> pod P4 tylko o boxowy wentyl. Tam praktycznie nic nie pisze o hałasie i
> temp.

Owszem, zrozumieliśmy się, a to, co napisałeś, dowodzi, że na tekst nawet
nie rzuciłeś okiem ;-) Bo wygląda mi na to, że jego lekturę zakończyłeś
tylko na tytule :-P

Zatem nieco bardziej konkretne linki w obrębie tego właśnie artykułu:

Procedura testowa:

http://pclab.pl/art10936-20.html

Poziom hałasu wentylatora boxowego Intela, dołączonego do Prescotta 3,2 GHz,
a więc dokładnie takiego, o który Ci chodzi, mierzony analogowym miernikiem
ciśnienia akustycznego Sonopan. Wykres przedstawia hałas wentylatora
boxowego wraz z porównaniem do 36 innych wentylatorów:

http://pclab.pl/art10936-21.html

Pomiar temperatury procesor P4 3,2 GHz "Prescott" w stanie spoczynku i pod
obciążeniem, podczas gdy procesor jest chłodzony przez wentylator Intel BOX
oraz 36 innych wentylatorów (wykresy):

http://pclab.pl/art10936-23.html

Czy zatem w tekście "praktycznie nic nie pisze o hałasie i temp."? ;-)