SB Live 5.1 - różne serie produkcyjne i parametry akustyczne

Autor: Andrzej Litewka <andx3wytnij_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 23:26:59 MET DST

Ostatnio miałem w ręce SB Live 5.1, która nie pierwszy rzut oka niczym się
nie różni od mojej obecnej siedzącej w kompie (obsada części na druku taka
sama)
Różnicę dopiero można było wykryć gdy się popatrzyło na numer serii.
Co ciekawe ta nowsza 5.1 wejście analogowe do podpięcia kabelka audio od
napędu Cd-rom ma mniej czułe.
W starej mojej wersji to wejście jak jest aktywne musi być bardziej
skręcone, bo inaczej jest już przesterowane.
W tej nowszej wersji fabrycznie to wejście ma mniejszą czułość w związku z
czym jest bardziej "łagodne"
Moja ma zbyt bardzo wyczulone to wejście.
Czy jest jakaś rozpiska kolejnych serii i co w nich zmieniono?
Czy moją starszą wersję da się "podciągnąć" właściwościami do tej nowszej?
Co ciekawe, że ta nowsza seria za cholerę nie ruszy na sterach z płytki do
mojej SB5.1