Re: Dysk twardy z dobrą gwarancją

Autor: Roy <roy_gdansk_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 23:18:26 MET DST

"Sniper" <sniper10000@poczta.onet.pl> wrote in message
news:p0rzegcmuth6$.reevt6ux7anh.dlg@40tude.net...

> Dodam więcej, na kilkadziesiąt Maxtorów z którymi miałem do
> czynienia, praktycznie nie widziałem jeszcze takiego który by nie
> padł, albo nie zaczął łapać badów. To niezłe dyski, ale mają
> krótką żywotność.
mi Maxtor Dmax 9+ 80GB padl po miesiacu - od nowosci grzal sie
niemilosiernie - temp. doschodzila do 65st - nowy taki sam grzal sie juz
mniej tak do 50st i po roku tez padl ale ze gwary nie mial zrobilem lov
level i o dziwo ozyl - zalozylem mu chodzenie i dziala tak juz 2-gi rok. Nie
wiem co mu sie wtedy stalo - sypal badami ale nie tak jak zazwyczaj gdy sie
dysk psuje. Zadnych trzaskow itp. tylko co chwila nowe bady. Podejrzewam ze
cos sie stalo z wenwetzrna korekcja bledow bo lov level sprawe zalatwil.