Re: Dysk twardy z dobrą gwarancją

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 22:42:27 MET DST

Proces Sniper <sniper10000@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> Widzisz... ja od X lat z największą starannością dbam o chłodzenie
> dysków, obchodzę się z nimi jak z piórkami a jednak trafiają mi
> się pady. Mam też wiele takich, które działają OK :)

Ale pewnie przynajmniej wierzysz że takie zachowanie zmniejszyło
awaryjność? Bo ja myślę, że mogło zmniejszyć. Jeśli ktoś ma mniej dysków (i
więcej szczęścia), to może przez to w ogóle nie mieć badów. Oczywiście nie
można mówić że dbanie o dyski jest wystarczające do utrzymania ich w dobrej
kondycji. :)

> Bo ich pogoniłem gdy się zorientowałem :)

To byli koledzy z pracy? Niezłe ziółka...

> To wszystko jeszcze w papierach siedzi, aż do następnej inwentaryzacji,
> kiedy protokół likwidacji ostatecznie usunie dyski ze stanu. Taki prikaz
> księgowości. Ja się do tego nie wtrącam :) Klepię swoją działkę i cuda
> czynię, żeby ich nie przybywało.

Nie wiem jakie tam zwyczaje, ale nie można szybciej spisać? Teraz musisz
siedziec na tej żyle złota i pilnować. Strasznie stresujące.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze