Re: P4 3.0E i box cooler

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 21:20:45 MET DST

wekon napisał(a):

> Witam,
> mam pytanie czy boxowy wiatrak z P4 3.2E jest rzeczywiscie nie od
> wytrzymania? Mam mieszane uczucia czy kupywac tego proca, bo zalezy mi na
> ciszy. Prosze Grupowiczów o rozwianie wątpliwości, bo to niezły wydatek :)

zalezy do czego jestes przyzwyczajony, nawet moj P4 2.4C potrafi niezle
halasowac jak go mocno obciaze ...a co dopiero taki 3.2GHz ...
wentylatory montuja podobne, jedynie radiator jest lepszy ...

jezeli jestes milosnikiem ciszy to nie uzywaj BOX'owego wentylatora ...
zainwestuj w jakies miedziane radiatory z dobrym wentylem ...