Re: Dysk twardy z dobrą gwarancją

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 21:14:49 MET DST

Admin napisał(a):

> Witam!
> Czy którakolwiek firma (tj. WDC, Seagate, Maxtor, Samsung czy Hitachi/IBM)
> oferuje na swoje dyski twarde sensowną gwarancje tzn min 3 lata i wymianę
> dysku od razu ? Mam obecnie IBM 180GXP 120gb i właśnie po "aż" 9 miesiecznym
> delikatnym użytkowaniu dostał bad sectorów. Sklep w którym kupiłem twierdzi
> że musze oddać dysk i czekac min. 2 tygodnie na wymianę. A nie mam zamiaru
> zostawiac kompa bez dysku na 2 tygodnie a nie mam nic innego na wymianę. W
> przyszłości chciałbym uniknać podobnych sytuacji. Czy Polsce jest takie coś
> [...]

jesli chodzi o seagate'a to ostatnio zaczal dawac 5 lat gwarancji ... a
jezeli chcesz miec wymiane od razu to juz kwestia samej gwarancji, np.
mozesz kupic sobie dysk serwerowy i zalatwic sobie jakies indywidualne
warunki gwarancyjne ... ewentualnie kupowac w takich miejscach gdzie w
trosce o klienta daja zastepczy dysk ...