Re: Backup Danych !

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 20:04:24 MET DST

Dnia Wed, 25 Aug 2004 18:58:29 +0200, Sniper napisał(a):

> owinien zrobić w tej sytuacji twój program backupujący? Odpowiedź
> jest prosta: powinien skasować również plik w twoim backupie :) I

mylisz się - w zależności od używanego programu: tak się dzieje tylko
w przypadku opcji mirror (gdzie w backupie kasowane są skasowane ze
źródła i nadpisywane nowe). Incremental np. nie kasuje usuniętych
plików, a robi kopię przyrostową (nowe i zmienione pliki)... itd. IMHO
każdy musi sobie poważnie przemyśleć jakiego rodzaju backup chce
robić. Ja np. robię codziennie backup ważnych dokumentów (program
trzyma 7 ostatnich), co kilka incremental OCR, co kilka dni pełen
maili, ustawień programowych i wybranych kluczy rejestru - przy czym
robię to na inny dysk sieciowy, przy użyciu winrar, wiersza poleceń i
czasami programikiem do backupu. Co tydzień NeroBackup wypala wybrane
katalogi na CD, dzięki czemu nie mam problemu z odtworzeniem jakiegoś
dokumentu, albo nawet jakiejś wersji tego dokumentu. Opisany przez
Ciebie problem zupełnie nie dotyczy zwykłego backupu, któremu każdy
normalny człowiek nadaje sygnaturę w postaci daty.

--
$nie ślij listów via e-mail$