Re: Arctic Cooling - Fan PRO 2L TC vs. Pentagram freezone

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 19:40:08 MET DST

Sledziu napisał:

> Model arctica to Cooper Silent 2L TC

Czy aby na pewno to ten model? Na stronie producenta takiego nie
ma :)

Ja mam Arctic Copper Silent 2 (Rev. 2):
http://www.arctic-cooling.com/en/products/copper_silent2r2/
i jestem zadowolony, bo jest niezwykle cichy, prawie niesłyszalny.
Na moim Athlonie 1800+ utrzymuje temp. ok. 50 st. C. Pentagram
chyba będzie wydajniejszy.

Wcześniej miałem Arctic Copper Silent 2 TC (Rev. 2):
http://www.arctic-cooling.com/en/products/copper_silent2r2_tc/
ale kręcił się tak wolno, że płyta nie wykrywała jego obrotów.
Dopiero gdy procek się nagrzał, wentyl osiągał 1500 RPM i wtedy
moja MSI KT3 Ultra ARU zaczynała rozpoznawać jego obroty. A
wcześniej wyła i chciała wyłączać komputer :) Musiałem wymienić :(
Ale wentyl był równie znakomity.

Tu masz testy:
http://www.sirius.pl/art.php?id=141&typ=test&aid=109
http://www.tweak.pl/artykul/coolery_04