Re: Krótka piłka: kabel sieciowy

Autor: Michal Lejk <michal.lejk_at_post.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 18:17:07 MET DST

Użytkownik "Juliusz 'Julas' Gonera" <julas@no.junk.toya.net.pl> napisał w
wiadomości news:cgico4$hiv$1@news.onet.pl...

> Problem jest taki, że ja chcę ten kabel przeprowadzić przez ścianę...
> Jeśli będę musiał go przeprowadzać wraz z wtyczką to się nieźle
nawiercę...

Jest na to sposob - lekko toporny ale skuteczny ;)
Kupujesz sobie crossa. Wiercisz dziruke. Obcinasz crossa 30 cm od jednego
konca. Przekladasz przez dziurke. Lutujesz kabelki w odpowiednim porzadku.
Zasadniczo powinno smigac, ale jak to by bylo w praktyce to nie mam pojecia,
bo na zywym organizmie tego nie cwiczylem ;)
Pozdr,
ml