HDD problemy z formatowaniem

Autor: F O R <calvus_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 17:32:28 MET DST

Witam
Problem moj dotyczy dysku Seagate 17,2Gb. Dysk mial na poczatku bad sektory
ktore poprawilem HDD Regeneratorem, na poziomie 4Gb tez ma okolo 5 tys. ale
tych Regenerator nie poprawil. Chcialem wiec wykluczyc ta czesc dysku zeby
nie robila problemow, ale gdy dziele wszystko PartitionMagic to pozostalych
czesci dysku nie moge formatowac. Czasami nie moge nawet zaakceptowac
wybranych przez siebie wielkosci partycji bo gdy PartitionMagic zaczyna
dzialac po chwili pokazuje blad (#48 albo #117). Gdy uda mi sie jakas
partycje stworzyc to w czasie przegrywania slychac mielenie dysku i trwa to
dluzsza chwile, po chwili WinXp pokazuje cos o spoznionym nagrywaniu czy cos
podobnego. Chcialem wkoncu wykonac Zero Fill'a (program ze strony Seagate)
ale dysk chyba wisi i nic nie robi (nic nie slychac), po godzinie wylaczylem
formatowanie Zero Fill.Nie bardzo znam sie na dyskach. Zastanawiam sie czy
to objawy powaznego uszkodzenia dysku. Moze mozna jeszcze cos zrobic?Bede
wdzieczny za pomoc
Pozdrawiam
PS
Nie wiem nic o dysku o jego ewentualnym uszkodzeniu.