100% procesora przy uzywaniu DVD

Autor: Wojweg <wyrzuc_wojweg0_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 17:29:15 MET DST

Nie wiem co się nagle stało. Podczas kopiowania danych z jakiejkolwiek
płyty włożonej do DVD (Toshiba SD-M1802) użycie procesora skacze do 100% i
nie ma w tym momencie mowy nawet o słuchaniu winampa :-(

Wcześniej by było OK. Ale dzisiaj przeinstalowywałem system od nowa bo
postawiłem Raida0 na serial-ata (płyta Epox 8KRAI KT-600). Zaznaczam że mam
podłączoną do oddzielnego kanału nagrywarkę CD i z niej kopiuje bez
problemu natomiast z DVD już tragedia :-( Sterowniki mam nowiutkie na
których wcześniej chodziło bez problemu. Wątpię by to była wina Raida bo
podczas jego normalnej pracy obciążenie procka sięga kilku procent.