Re: [HELP] Athlon XP 2700 temperatura 75stopni

Autor: wodzu <wodzu99_at_op.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 17:18:47 MET DST

Dnia 8/25/2004 1:55 PM, Użytkownik hukataki napisał:

> W specyfikacji mi podaje napiecie 1,65
> a u mnie AIDA mi podaje napiecie na procku 1,70 V
> Czyli powinienem zmniejszyc???

sprawdz w BIOSie i w instrukcji do płyty jak jak powinno byc ustawione
napiecie na przełącznikach a jak Ty masz u siebie..., jesli bedzie
inaczej popraw, wieksze napiecie, to wieksza ilosc temperatury do
odprowadzenia z procka i wieksza mozliwosc spalenia CPU...

--
Życie jest piękne a później sie trzeźwieje
Pozdr.