Re: Gupi Chieftec Re: Nagly zanik pradu...

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 17:14:18 MET DST

Proces Zbyszek <zetzzet@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:

> Chietfec j.w. bez DF i APC Back UPS CS 800VA (560W) - bez problemow. Komp P4
> 2400, 2x256, HDD Barracuda 80 + 160, GF4Ti-4200, DVDRW, monitor 19" CRT
> (przez jakis czas byl tylko lcd 17", przez jakis czas tez byly oba
> monitory).

Tak, masz mocniejszy UPS. Ponieważ mój nie działa dobrze tylko z tym
zasilaczem Chiefteca, ale z innymi jednak działa to zakładam, że są niezbyt
zgodne. Być może jest winne jakieś zabezpieczenie zasilacza, a może on po
prostu ciagnie więcej pradu niż te 300W (to by było nieciekawe). Zastanowię
się nad mocniejszym zasilaczem awaryjnym.

> Co do gubiacego polaczenia z UPSem to mialem tak jak byl polaczony przez
> huba, ale to tandetny hub Hama, i czasem nawet myche mi gubil, przy
> polaczeniu bezposrednim wszystko ok.

Mój był podłączony bezpośrednio do płyty. :(

Pozdrawiam,

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze