Re: Radeon9600 i win2000 - nie da sie

Autor: Muerte <muerte_at_sun-net.trzepak.net>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 16:40:49 MET DST

> niestety, taki madry to ja tez jestem :) system jest CALKIEM na nowo
> zainstalowany z Radkiem od poczatku, nie instalowane zadne drv nvidii. juz
> mysle czy to nie wina AGPx8, bo to chyba jedyne co rozni 2 nowe plyty z
> problemami od starego EPOXa KT400...

znalazlem sobie cosik takiego:
http://www.ati.com/support/infobase/4217.html
z reszta opisany jest ten link w licencji Catalyst-ow, ale oczywiscie jaki
Polak czyta licencje :)
otoz w skrocie:
wlaczenie w systemie "Large Cache" powoduje jego wywalanie sie....
a ja w moim Ram Idle wlaczam sobie toto, bo mi zwieksza wydajnosc, a mam 512
ramu.
na jedynym kompie, na ktorym Radeon 9600 chodzi mi bez problemu nie mam
wlaczonej tej opcji, bo mam tylko 256M ramu i Ram Idle nie wlacza tego jako
"not recomended"...

zara bede testowal...

--
 Muerte