Re: 4 dyski twarde i 2 napedy CD i CDRW i Chieftec 420

Autor: stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 15:54:48 MET DST

Dnia 2004-08-24 20:33, Geralt napisał(a):
> Ktos kiedys mowil, ze ten zasilacz iskrzyl przy takiej konfiguracji. Wiec
> chcialem wszystkich zapewnic ze u mnie to dziala bez zarzutu :). To tak zeby
> uspokoic ludzi, ktorzy czytali ten watek i obiecalem napisac o tym pozniej,
> a nie moge znalezc tego watku juz.
na 300W megabajt mialem 3xHDD (do tego dodatkowy kontroler PCI), CDRW,
DVD, 512 ramu, dwie sieciowki, dzwiekowka na PCI, athlon 1600+, radeon
9000, skaner USB bez dodatkowego zasilania i jakies inne drobiazgi.
napiecia stabilne, a zasilacz dziala dalej w podobnym konfigu
(mocniejszy procek, jeden HD, nagrywarka DVD, mocniejsza karta graf.).
zasilacz ma juz sporo ponad dwa lata.

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834