Cd-rom nie czyta p³ytek

Autor: K. <kadryjanowski_at_op.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 15:44:12 MET DST

w nootebok compaq M700 cd-rom przesta³ mi czytaæ plytki z danymi, czyta mi
cd audio prze winampa ale jak wloze cd do napedu i wezme wejde na moj
komputer i na cd to pokazuje mi ze nic na nim nie ma. Zarowno z cd audio jak
i z danymi. Tyle ze audio choc przez winampa czyta, a z danymi wogole. Nie
wiem czy to nie od wirusow jakie mialem (lecz wykasowalem juz ok 12 trojanow
bylo i 30 wirusow) ale juz ich nie ma. Jak moge ozywic cd-rom by czytal
wszystkie plytki bez rozkrecania oczywiscie?