Re: HDD <=> gwarancja ???

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 15:12:09 MET DST

Sledziu napisał:

> Wszystkie dyski sprzedane czy wyprodukowane po 1 czerwca

A ja to nawet jeszcze trochę korzystniej (dla nas) interpretuję.

Wystarczy spojrzeć tutaj:
http://www.seagate.com/support/service/psg.html

Z tego dokumentu wynika (mogę się mylić), że nawet tak stare dyski
jak Barracuda ATA IV również dostały awansem 5 letnią gwarancję,
mimo, że już dawno nie ma ich w sprzedaży. Jedynie w stosunku do
dużych dysków (powyżej 120 GB) jest adnotacja, że dotyczy to tylko
modeli wysłanych do dystrybutorów po 28 czerwca 2003 roku (a nie
2004!). Dotyczy to oczywiście tylko sytuacji, gdy klient
samodzielnie odeśle dysk do producenta. Oficjalni dystrybutorzy z
UE są zobowiązani do udzielania jedynie 2 lat gwarancji (więc to i
tak sukces, że polskie sklepy dają 3 lata :).

Z kolei informacja podana przez Katzpera "W nalepszym ukladzie
byloby to razem ok 7 lat" to chyba lekka pomyłka. Stwierdzenie
"The additional 5 year of warranty" wcale nie oznacza, że
dodatkowa gwarancja producenta przedłuża gwarancję obowiązującą na
terenie UE. To po prostu kolejne niezależne 5-letnie
zabezpieczenie gwarancyjne.

--
                        Pozdrawiam, Sniper