Re: Dysk twardy z dobrą gwarancją

Autor: Kamil G. <kamilgrodz_at_gazeta.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 14:55:12 MET DST

Witam,
Od kilku lat składam komputery i w związku z tematem chcę przestrzec innych:
nie kupujcie seagate'ów - te badziewia szybko dostają Badsektorów i potem
wcale nie tak łatwo uzyskać nowy dysk wzamian. Miałem już kilka nowych
seagate'ów i na każdym pojawiły się badsektory w przeciągu 6 miesięcy od
kupna!! Teraz kupuje tylko Cawiary i Maxtory i problemy zniknęły!