Re: Radeon9600 i win2000 - nie da sie

Autor: Muerte <muerte_at_sun-net.trzepak.net>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 14:04:00 MET DST

> No to wychodzi na to ze twoj radeon ma problemy z prawie kazda plyta;)

ale to byly 3!! rozne Radeony...
na ASUSie 9600 noname i 9600PRO Gigabyte
i na EPOXie Sapphire 9600
dodam tylko ze na starym EPOX 8KHA+ z 1G Athlonem Radeon no name 9600 chodzi
bez problemu, mimo ze to tez win2k przeze mnie instalowany w sposob
identyczny... :\

> a po co ten virge?

a po to zeby poinstalowac wszystko na systemie ktory na pewno sie nie
posypie.

> zainstaluj czytego windowsa, sp1, via4in1, potem radeona i powiedz jak
> chodzi (bez smieci przed nim).

probowalem roznych kombinacji, robie to juz tydzien...

> Przytnij sygnaturke, zacznik uzywac delimitera.

sorry, tak lepiej?
--uwaga lamer!--
co to delimiter?

--