Re: [OT] Ale bedzie zajebis....e

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 13:34:58 MET DST

Użytkownik "rozrabiak" <brak@maila.pl> napisał w wiadomości
news:cghsd0$lsd$1@news.onet.pl...
> *Wchodzą w życie regulacje prawne, które mogą sprawić, że popularne
> składaki staną się... nielegalne. Czy to efekt wejścia do Unii, czy też
> ktoś próbuje na tym zrobić interes?*
>
> Trudno się oprzeć wrażeniu, że ktoś właśnie robi skok na nasze
> pieniądze. Próbuje się nas przekonać, że nowe regulacje dotyczące norm
> bezpieczeństwa CE (Conformité Européenne) wymagają, aby praktycznie
> każdy sprzedawany komputer przechodził kosztowną procedurę sprawdzenia
> zgodności z normami EMC (promieniowania elektromagnetycznego) w
> autoryzowanym laboratorium. Takie sprawdzenie może trwać półtora
> [...]
czesci bedziesz mogl kupic i tak i tak osobno - nikt ci nie kaze kupowac
zestawu promocyjnego... sam sobie chyba umiesz zlozyc peceta - a gospodynie
domowe i dzieciaki w zerowce i tak kupuja kompy na promocjach w
hipermarketach - a jezeli wymuszenie normy spowoduje, ze supermarkety beda
mialy wyzsze kosztyu - to ja nie mam nic przeciwko temu

nigdy nie przepadalem za zestawami...

--
pozdr
  t_harry