Re: Karta grafiki do pracy w srodowisku CAD.

Autor: t_harry <t_harry_at_NOSPAMwpSPADAJSPAMERZE.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 13:29:59 MET DST

Użytkownik "Przemek_Szrk" <szarkiz@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cghsjs$q9l$1@inews.gazeta.pl...

> nie... tylko CAD.
> A jesli matrox to ktory model ?... w tym to juz w ogole nie siedze.

najsensowniejszy chyba w tym momencie model to p-650 - jakosc obrazu bardzo
wysoka, wydajnosc na poziomie r9200, dla mnie atutem sa 2 wyjscia dvi, ale w
komlecie sa przelotki na d-sub, oblsuga 2 wyjsc rgb na raz, nie ma smigla -
cena nie zacheca - ok 800zl, nie ukrywam, ze to sporo - dla mnie alternatywy
to wlasnie r9200 w cenie ok 200-250zl - wydajnosc ta sama, jakosc obrazu
przemawia na rzecz matroxa, tak samo wyjscia cyfrowe - na pytanie czy warto
doplacic 500zl odpowiedz sobie sam...(gf wogule sie nie nadaja do twoich
zastosowan - chyba ze cos z quatro - ale to juz cena zaporowa :))

--
pozdr
  t_harry