ga 7N400-L i restart HDD

Autor: TA <marakuja_at_vp.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 12:27:48 MET DST

Witam.
Kupilem sobie wczoraj nowy komputer. Plyta GA-400L, ktora jest zasilana
zasilaczem chiefteca kupionym za okolo 160 zl (nie wiem jaki to model). Do
calosci podlaczony jest dysk pATA WDC 120gb 7200 8mb cache. Wszystko fajowo
chodzi ale zastanawia mnie jedna rzecz, otoz podczas restartu komputera
(przez "uruchom ponownie" w WinXP Pro SP1) odbierane jest zasilanie dysku,
wyraznie slychac jak sie zatrzymuje (przy tym wydaje podejrzany dzwiek
lekkiego trzasku lub chrobotu) i potem wyraznie slychac jak wstaje podczas
POST. Aha do komputera podlaczony jest jeszcze dysk samsunga 20gb, ale do
drugiego kontrolera. czego moze to byc przyczyna? Caly komputer to:
Athlon XP 2000, 2x 256 RAM, Geforce jakiss, plyta jak wyzej, DVDrom LG.
Pozdrawiam M