monitor a ustawienia grafiki - pytania

Autor: adriano <oskar74WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 20:28:27 MET DST

Mam monitor NEC FE770 i Radeona 9600Pro.
Ustawione: 1024x768 i 85Hz

Fabrycznie było ustawione:
Korzystaj z informacji DCC włączone, wymuszona częstotliwość odświeżania:
wyłączona
Synchronizacja pionowa +, pozioma +, zespolona: wyłączona

Monitor miał tendencję do nagłego przechodzenia w stan czuwania, trzeba było
restartować wyłączjąc kompa z gniazdka, wyświetlała się informacja o złym
odświeżaniu. Działo się tak podczas grania jak i zwykłej pracy.
W menu monitora pisało odświeżanie poziome: negatywne, pionowe: pozytywne

Zmieniłem (trochę na przysłowiową "pałę) ustawienia:
Korzystaj z informacji DCC włączone, wymuszona częstotliwość odświeżania: jak
na pulpicie
Synchronizacja pionowa +, pozioma -, zespolona: włączona
Teraz monitor działa ok, nie wiesza się.W menu monitora pisze przy 1024x768
odświeżanie poziome:pozytywne, pionowe: pozytywne
Przy zmianie na 800x600 negatywne - pozytywne

Ptanie: Dlaczego tak się działo, czemu ustawienia fabyczne powodowały takie
zachowanie monitora?
Co oznaczają i do czego służą parametry które zmieniałem?
Jeśli wiecie pomóżcie......