Jak sprawdzić procesor

Autor: Tomek <tomi00WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 11:03:53 MET DST

Witam,

Chciałbym dowiedzieć się, jak sprawdzić procesor tzn czy Athlon 2600XP + Barton,
który kupiłem to rzeczywiście jest ten. Po odebraniu z serwisu (upgrade biosu)
chodzi na FSB 133 i mnożnik 12,5 a powinien na FSB 166 i mnożnik 11,5 (dane
producenta). Przed serwisem było FSB 166 i mnożnik 12,5 i wysypywał się przy
instalacji winXP. Mam programy typu SiS sanda i 3d mark ale one pokazują jedynie
aktualną częstotliwość procka i nazwę AMD Athlon. Czy jest jakiś program, który
powie mi, że na 100% mam Athlona 2600??