Re: składam komputer - kilka pytań

Autor: Zbyszek <zetzzet_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 10:13:33 MET DST

"januszek" <januszek@ktory.nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>
wrote in message news:slrncioeuo.6kp.januszek@lexx.eu.org...

> Use the power, Luke... Znaczy google ;)

Z wygooglanego jakiegos wycinka Netykiety:
"Nie należy:
[...]
wysylac postow jako Quoted Printable (ze wzgledu na ulomnosc
najpopularniejszego Outlook Expressa - brak oznaczenia cytowania)."

Czyli to nie moja wina :) (tzn brak cytatow, a nie fakt uzywania Outlooka,
ale co ja na to poradze, ze News w Operze jest chlamowaty, Noworyta
tez....jeszcze 2 inne kiedys probowalem, ale dlugo nie wytrzymaly)

pozdrawiam
Zbyszek