Re: Obsluga dysku 200GB

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 09:52:40 MET DST

> na banchmarku niedawno byl test i te wd byly jednymi z najslabszych
> http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/dyski_2004/strona-31.html
> - polecam seagate(mam i jest ok , jedyna wada jaka zauwazylem to czeste
> "stukanie" glowic) tyle ze podlacz go pod zwykly kontroler .

Wydajnosc nie jest mi specjalnie bardzo potrzebna znaczy jest ale roznice
procentowe jakie pewnie wyszly w tym tescie sa dla mnie pomijalne to ma byc
duzo dysku na backupy ktore sie wykonuja w nocy z kompow uzytkownikow + baz
z SQL`a najlepiej jakby byl do tego osobny komp server backupow ale nie wiem
czy uda mi sie wycyganic na jakis komp np VECTRA VL 400 czy cos w ten desen
i po sieci zwalac w nocy i tak nikt nie pracuje. Ale wracjajac obawiam sie
podpiecia tego dysku jakby byl SEAGATE do standardowego kontrolera bo jest
tam RAID (mirror) z ktorego bootuje sie sytem i nie wiem jak to bedzie
dzialalo a musi bo to PDC.

Pozdrwiam
Buniek