Re: WOL - Wake On Lan

Autor: MichaelData <michael_at_nospam.com>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 00:46:52 MET DST

Użytkownik "DANTE" napisał w wiadomości
 news:cgge8c$asd$1@news.onet.pl...

> No wlasnie to ta karta (Mint) a plyte posiadam Gigabyte Ga-7Va z KT400
czyli
> PCI jest 2.2
> niestety dalej nie moge odpalic zdalnie kompa... :(

Pisz POD postem a nie NAD to nie mail !
Wycinaj zbędny tekst!:/
Nie wiem jakich progsów używasz i co włączyłeś/wyłączyłeś
w biosie...Jesli masz problem, podajesz KONKRETY...
czyli (w Twoim przypadku), jaka karta, jaka płyta, jaki progs i komendy.
Wyciagnąć z Ciebie info to gorzej niż od J23 a w netykiecie pisze "jak
wół"
co należy podawać i jak pisać na grupy. Codziennie to samo.
BTW. Jesli masz wszystko ustawione poprawnie, spróbuj przełożyć
kartę na inny slot PCI...(jeśli masz XP - znowu się domyślam) to najpierw
odinstaluj kartę, nim przełożysz. Uff.

--
Michael_______