Re: Notebook Acer i gwarancja

Autor: rosi <keyser.sozeNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 00:31:54 MET DST
Message-ID: <cggfqo$lf2$1@nemesis.news.tpi.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Dnia 2004-08-24 22:04, Użytkownik Marcin napisał:

> Co rozumiesz przez "prwo handlowe"? Najlepiej podaj
> konkretny paragraf. Bo owszem kiedys byl obowiazek
> przyjmowania zwrotow przez sklepy, ale juz dawno
> go nie ma.

fakt. mea kulpa... uchylono w 1995... to bylo 5 dni... a pomylilem te 7
dni z prawem w usa... zbyt czesto kursuje w te i z powrotem...

nie zmienia to faktu, ze mozna sie wczepic czegokolwiek, chociazby
instrukcji, ktora przy laptopie niekoniecznie moze byc po polsku...
Received on Wed Aug 25 00:35:14 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 25 Aug 2004 - 00:51:21 MET DST