Re: Wentylator na Athlona XP

Autor: iTuiTu <itu_skasujtozkreskami_itu_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 00:18:51 MET DST

ja kuriozaleni przez awaryjną sytuację i brak w serwisie innego niż
miedzianego - kupiłem pentagrama 80Cu... i jest super.

akurat stawiałem na wersję mieszaną, aluminiowo-miedzianą ale skoro nie
było... w każdym razie w stosunku do starego wentyla - temperatury
spadły mi o 10 stopni (ale stary wentyl był generalnie już padnięty).

teraz mam do 54 stopni na CPU a miałem do 64... tyle, że to stary leciwy
Athlon 1000mhz Thunderbird. :) Ale...... naprawdę polecam tego
Pentagrama.

Jest w moim odczuciu i w porównaniu do starego - ustawiony nawet na
maksa - cichy i wydajny.

Za to mi temperatura w obudowie podskoczyła o 3 stopnie! :))))

--
iTuiTu