Re: Wentylator na Athlona XP

Autor: Jakub Jewuła <biuro_at_skanowanie.com.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 22:58:45 MET DST

> Zapomniałem spytać w poprzednim wątku o zestawie jaki wentylator
> wybrać. W sklepach, w których będę kupował, z tych lepszych, ale
> niedrogich dostępne są takie:
> Green Cooler S462-19B825 miedż 40 zł
> Cooler Master CP5-8JD1F 65 zł
> Pentagram Freezone QC-80 Cu 115 zł
>
> Droższego niż ten Pentagram nie chcę kupować i skłaniam się w jego
> stronę bo podobno jest cichy, a na ciszy mi zależy. Procesora (Barton
> 2600+) na razie nie będę podkręcać.

Kupilem kilka dni temu wentylator firmy
"Data Cooler Keep Your Data Cool" za 45zl.
Samo aluminium, zadnej miedzi itp bajerow.

Dalem minimalna ilosc pasty silikonowej
i Barton 2400+@2800+ jak go mocno docisne dochodzi
do 62stC jak dam luz to spada do <> 50stC.

jesli oczekujesz od wentylatora czegos wiecej
to kup taki se swiatelkiem ;-)

Skaner bębnowy, powiększenia z diapozytywów
fotorealistyczne wydruki barwne i czarno-białe.
www.skanowanie.com.pl