Re: Jaki najwiekszy dysk?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 22:40:29 MET DST

Użytkownik "Speedy" <speedy@2a.pl> napisał w wiadomości
news:cgg5l0$530$1@nemesis.news.tpi.pl

> Nie masz sie czego obawiac :) wystarczy uzyc programu typu Ontrack
> Disk Manager ktory udostępni systemowi dowolnie duzy dysk, nawet
> jesli w biosie nie bedzie tego widac. Program jest darmowy, zwykle
> odpowiednia dla danego dysku wersja jest do sciagniecia ze strony
> producenta dysku.
> Wielokrotnie uzywalem takich programów, nawet przez pare lat (choć
> akurat nie na płycie z I440) i nigdy nie mialem z tym zadnych
> problemów.

Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że takiego dysku nie możesz przełożyć
do innego komputera. Chyba że będziesz ten komputer z niego uruchamiał.
O problemach pojawiających się przy próbach partycjonowania etc. spod
programów uruchamiających się z dyskietki a nie z tego nieszczęsnego
hdd*, tudzież o kłopotach przy usuwaniu DiskManagera bez ew. utraty
danych nie wspominając. Taaa... poza tym to całkiem bezpieczny programik
;-).

*Ja znam rozwiązanie. Ale nie każdy czyta manuale.

/odpowiadając zmień px na pl/