Ocena zestawu (głównie wątpliwości odnośnie HDD i obudowy)

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 22:04:55 MET DST

Witam,

Jeszcze w tym tygodniu planuję zakup, więc wolę spytać co sądzicie o
takim zestawie. Ma to być komputer do domu, trochę gier, trochę
programów graficznych, Internet, itd.

procesor: AMD Athlon XP 2600+/333 398,00 zł

Już zakupiony, jeden z ostatnich Bartonów jakie znalazłem.

płyta główna: Asus A7N8X-E Deluxe (nForce2 400 Ultra) 454,77 zł

Z Soundstormem, dwiema sieciówkami (przyda mi się), RAID, SATA. Wszystko
czego mi trzeba, a nawet więcej.

RAM: 2x 256MB DDR 400 Kingston 380,00 zł
HDD: Samsung 160GB 7200obr 8MB cache SATA 470,00 zł

Tu się zastanawiam. Z początku chciałem Seagate'a, ale podobno ostatnie
modele, a już szczególnie te SATA nie należą do najlepszych. Podobno
głośne i awaryjne. Generalnie zależy mi żeby dysk był cichy i
bezawaryjny, wydajność stawiam na drugim miejscu. Z tego co słyszałem
Samsungi są cichutkie i mało się grzeją. A może coś innego?

DVD: DVD LG 16x oem 103,46 zł
grafika: 128MB Radeon 9600PRO DVI/TV Gigabyte 527,85 zł

Chyba najtańszy 9600PRO, a przy tym markowy.

obudowa: ModeCom Prostation 250,00 zł

I tu też się zastanawiam, chciałbym jakiegoś Enlighta (EN-7254), ale nie
wiem gdzie mógłbym go dostać w Łodzi. Z sirius.pl nie dostałem jeszcze
odpowiedzi w sprawie tej obudowy...

mysz: A4 Tech Navigator Opto 418 (SWOP 48) 55,00 zł

Wygląda przyzwoicie, 800DPI, dobra cena, na A4techu się jeszcze nie
zawiodłem, aktualnie używam nieco słabszego modelu z niższym DPI i mi
odpowiada.

Pozdrawiam,

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211