Re: Help.......

Autor: Slim_dnb <igorWYTNIJ-TO_at_drumnbassik.biz>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 21:34:43 MET DST

Witam
Proponuje odpalic z plyty powiedzmy knoppix-a i z niego wyciac partycje u
mnie pomoglo moze u Ciebie tez da rade.
Jesli nie to zobacz czy masz czyste styki w dysku te od transmisji a
kontrolnie mozesz przemyc je preparatem Gold Kontakt ( uwaga drogi....)

Pozdro
SLM

Użytkownik "WiesiU "Kamikadze" WombaT" <bart_ziom@op.pl> napisał w
wiadomości news:LyKWc.103292$vG5.83296@news.chello.at...