Re: [xp] wylacza sie monitor

Autor: FoRK <fork_at_USUN_TOtlen.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 20:22:08 MET DST

> Tryb awaryjny 9przy uruchomieniu F5) i sprawdź na jaką rozdzielczość
> jest ustawiony i jakie ma odświeżanie zadane. Jeśli przy zadanej
> rozdzielczości jest za wysokie odświeżnie ustawione to właśnie tak się
> dzieje. Przestaw rozdzilczość/odświeżanie w/g parametrów monitora i
> powinno być OK.

Przy wejsciu na konto administratora nie moge zmienic rozdzielczosci.
Gdy ustawie na np.: 800x600 i dam OK to nic sie nie zmienia i gdy znowu
wejde w ustawienia, to jest dalej tak samo.
Poza tym nie mam w ogole mozliwosci wyboru odswiezania (jest tylko
mozliwosc: "uzyj domyslnych ustawien dla tego sprzetu").
Mozna to jakos inaczej zmienic?

Pozdrawiam

--
FoRK