ASUS TUSI-M

Autor: Marcin <Marcin_jank_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 19:00:45 MET DST

Cześć. Mam problem z zainstalowaniem sterownika do karty graficznej
zintegrowanej z płytą ASUS TUSI-M. Googlowałem i znalazłem sterowniki SIS
300/305. Jednakże uparcie instaluje mi się standardowa VGA. Nie mam pojęcia
co może być. Po zainstalowaniu ściagniętych sterowników karta nie działa.
Może mimo wszystko potrzeba innych sterowników. Proszę pomóżcie.
Marcin