Re: Monitor LCD LG 1710B

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 17:40:02 MET DST

Marco wrote:

> A co Cię zmusza żeby kupić ten monitor i to z wieloma wadami jak na nowy
> produkt? Nie znasz innych sklepów komputerowych?

Chyba mnie nie zrozumiałeś... Nic mnie nie zmusza, ale mówię, że w
MediaMarkt, jednym z niewielu miejsc w Łodzi gdzie można sobie spokojnie
obejrzeć te monitory (co nie znaczy wcale, że trzeba je tam kupować).
Był tylko jeden egzemplarz i nie mam porównania czy inne też mogą mieć
podobne wady. A słyszałem, że ten model jest całkiem dobry.

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211