Re: Jaki modem + switch do NEO 640?

Autor: USENET <fortyfikacje_at_gazeta.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 17:15:53 MET DST

ADSL Router ASMAX AR 701U ~320
raz pisałem reklamację - oto jej treść, ale chodzi w naszych realiach:
ADSL Router ASMAX AR 701U

Uszkodzenie - opis: Router działał ok. 10 dni. Później przestał komunikować
się 100BASE-TX zarówno przy wymuszeniu jak i w trybie "Autonegotiation".
Przy wymuszeniu karty sieciowej w tryb 10Mbps (10BASE-T) router jeszcze
działał przez dobę, ale już wówczas niemożliwa była jego komunikacja ze
switchem. Impulsy FLP trybu autonegocjacji nie negocjowały ze switchem
żadnej informacji odnośnie doboru prędkości, lampka kontrolna zapalała się i
gasła.
Kolejna doba i Asmax wywala się na dobre. Zawieszenie na "amen" - brak
możliwości restartu nawet do ustawień fabrycznych, trwale świeci się lampka
USB!!! Router po podłączeniu przez USB z komputerem nie reaguje, tzn. brak
jakiejkolwiek komunikacji pnp - jednym słowem "podłączanie w null".

Wnoszę reklamację. Dobrze byłoby (chyba to nie stanowi problemu) bym na czas
przerwy serwisowej otrzymał jakiś zastępczy router ADSL. Jest to konieczne
ze względu na moją pracę.

lub robotics za 370 !!! - ten jest OK
absolutnie czeski microcom - nie sprawdza się na ogół w polskich warunkach

Marek

P.S zastępczego nie dostałem :( Ale zrobili i chodzi dalej