Proces Kris <monster[nospam]@p.com.pl> zwrócił błąd:
> Ja też wkładam a tej nie ma. Dziesiatki innych są a tej nie ma. Jak byla w
> instrukcji to po ptokach bo pewnie wyrzucili. Pudło jest tam tez nie ma
> gwarancji. Hmm ciekawe jakby samsung zareagował jakbbym bez wysłał:)
> Przeciez tam jest data produkcji i widac ze nie ma 3 lat.
Myślę, ze odrzuciłby roszczenia. Mozesz coś zdziałać jak masz fakturę, ale
bez tego... Mają dobrą podstawę żeby odmówić, choć wiadomo, że raczej nikt
nie podrabia monitorów... Może z inna firmą by się dało, ale akurat o
obsługe klientów z tytułu roszczeń gwarancyjnych to w przypadku Samsunga
więcej złego niż dobrego słyszałem.
-- Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862 "Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze możesz nim gościa walnąć..." (Snatch, 2000)Received on Tue Aug 24 14:55:15 2004
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 24 Aug 2004 - 15:51:32 MET DST