Re: czarny tusz do Lexmark Z602

Autor: Volus <volus_at_no_spam.post.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 13:36:28 MET DST

Ja miałem dokładnie to samo, moim skromnym zdaniem tani tusz który szybko
zasycha w kartridżu (pewnie kupiłeś butlę 250 ml i masz problem). Na
stronkach pewnej firmy (chyba agawa.pl) znalazłem przepisy na płukanie
pustych kartridży - specjalnym płynem "wewnętrznym".
Możesz jeszcze spróbować rozcieńczycten tusz, ja na przykład dawałem troche
ciepłej wody do środka i był git (tylko jak dasz za dużo to wyjdzie ci
szary), albo rozcieńcz tusz w butelce.
Ostatecznie jednak zrezygnowałem i przesiadłem się na canona - nie musze
napełniać.
Volus