Re: Drukarki - Canon vs Epson

Autor: Piotr Podsiadly <ppodsia_at_o2.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 13:04:41 MET DST

Użytkownik ::: sebo ::: napisał:
> Generalnie tez to zauwazylem jak wyslalem posta :P
> Dzieki wszystkim za pomoc, szkoda tylko, ze tak malo opini o epsonie -
> wiec prawdopodobnie zdecyduje sie na i560.
Ja mam epsona r200 w pracy, drukuje na niej glownie plytki, w czerwcu
poszlo ok. 170 plyt i 3/4 wszystkich atramentow (biale tlo, duzo napisow
i kilka logo).
Od czasu do czasu jaks fotke na a4. Bardzo fajna cecha jest drukowanie
bez marginesow (ale w tym canonie tez chyba jest taka mozliwosc), co do
zamiennikow atramentow to tylko kwestia czasu kiedy sie pojawia, do
innych modeli epsona tez nie byly dostepne od samego poczatku.

Pozdrawiam
PJP