Re: 2x 256 czy 512 ?

Autor: Ksiaze Ciemnosci <ksiaze_ciemnosci_666_at_yahoo.de>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 12:04:39 MET DST

> Nie napisales do czego uzywasz komputera, byc moze Dual Channel jest ci
> zupelnie zbedny do prac jakie wykonujesz.

nie zgadzam sie, na platformach intela dual channel ZAWSZE przynosi
niewielki ale zauwazalny wzrost wydajnosci, pamieci pracujace z zegarem
takim samym jak magistrala zawsze maja przepustowosc /2 mniejsza niz
magistrala, efektywnie stosowanie jednej kosci zmniejsza dwukrotnie
efektywna przepustowosc magistrali, na amd wyglada to juz inaczej i istotnie
Dual Channel nie wnosi zupelnie nic, ja radze dokupic druga kosc wtedy
pamieci beda dzialaly w trybie dual channel, wg przeprowadzonych przeze mnie
testow w grach maksymalna ilosc fps wzrasta nawet o 15% w najnizszych
rozdzielczosciach czyli tak samo jak w przypadku np wymiany p4 2.6 na p4
3.0...