Re: Do uzytkownikow Asus-ow z Q-FAN pod PIV...

Autor: Jozef <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 11:42:20 MET DST

> Ale zmniejszac nie potrafi:(
> Tzn w/g mnie daje na wiatrak te prawie 12V i moze w razie stresu
> podniesc o kilka voltow, by zwiekszyc obroty, jednak nie ma
mozliwosci
> podawania mniej niz nominalnie. Poprawcie mnie jezeli sie myle.

A w jaki sposub zmniejsza? Na pewno max to 12V, a zwykle jest mniej.
Na A7V600 po uruchomieniu obroty są max, po kilku minutach obroty
spadają. Rosną jeżeli procesor jest za ciepły.
Na płycie A7V600 obroty spadają po kilku sekundach od uruchomienia -
dodatkowa regulacja, o ile maksymalnie można zmniejszyć obroty.

Właśnie sprawdzałem (A7V333 + Athlon XP Palomino 2000+)
Normalna praca 53 st. / 2377 obr/min
po wygrzewaniu przex kilka minut (Sandra) 62 st. / 3068 obr/min -
słyszalna różnica
Wiatrak 80 mm

--
Józef