Nagrywanie MP3 na Audio CD

Autor: Mateusz Hyndle <mateusz-hyndle_at_tlen.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 11:04:14 MET DST

Witam,
Nie wiem czy napisalem na dobra grupe, gdyz moj post powinien zostac
skierowany na grupe o nagrywaniu plyt, ale takowej nie znalazlem :-/
Chce nagrac Audio CD z plikow MP3 przy pomocy Nero Burning Rom.
Gdy nagram taka plyte i wloze ja do kompa, jako tytuly piosenek na plycie
wyswietlane sa:
Track 01
Track 02
itd.
Chodzi mi o to zeby zamiast Track ## byl tytul piosenki, wyswietlany tak jak
w Winampie.
Jak to zrobic?
Na pewno jest taka mozliwosc, gdyz mam plyte Jeden Osiem L i tam sa pliki
ponazywane Track ## ale w Windows Media Playerze widac tytuly.