Re: HDD <=> gwarancja ???

Autor: yabadu <yabadu_lala_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 10:20:18 MET DST

Marek 'marcus075' Karweta wrote:
> Było piękne lato choć dnia poniedziałek 23 sierpień 2004 19:10 padało.
> Miły(a) SMi z nudów musił(a) na pl.comp.pecet napisać:

> Mam WD i trzy lata gwarancji...? Za 2 lata mam w planach ten hdd jakoś
> uszkodzić...:P

Tak wlasnie robia Polacy. Potem dziwisz sie, ze we wlasnym kraju patrza
na czlowieka w serwisie spode lba, nie mowiac juz o respektowaniu
gwarancji za granica.

Pakowanie dysku owinietego recznikiem do pralki, uszkadzanie chipsetu
puszczajac duze napiecie od strony stabilizatora, to tylko "drobne"
srodki na polepszenie sobie zycia.

A co najciekawsze jest to akceptowalne przez innych. Ba... nawet czesto
podziwiane. Ehhhh