Re: karta grafiki i kolorowe plamy na monitorze

Autor: grzech <zulus25WYTNIJ_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 09:53:27 MET DST

> przy odpalaniu kompa na ekranie od poczatku bootowaia widac kolorowe
kropki
> na ekranie :(
>
> GF4Ti

Od pewnego czasu mam podobny problem:(
Dokladnie: jak komp troszke pochodzi to po restarcie (jeszcze w okienku
dosa)
mam niektore literki kolorowe. Po wejsciu do xpeka jest prawie ok. tylko
na ekranie mam pojedyncze kolorowe kropeczki (najczesciej zielone)
W 3d (np. Doom3) chodzi ok. Ale mam wrazenie ze konczy sie karta (odpukac),
albo monitor.
Jednak ze wzgledu na kolorowe literki jeszcze w dosie - stawiam na karte.
Przyjdzie zima to sie zobaczy - moze temperatura za wysoka:(

Grzegorz