Re: Pomozcie kupic notebooka :)

Autor: DS <a_at_ap.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 09:33:42 MET DST

Użytkownik "Bejo" <bejo@N05P4Mebrzozow.net> napisał w wiadomości
news:cgdnmt$jkr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> nie zwyklem kupowac na raty

> laptopa potrzebuje od pazdziernika (z WiFi), nie moge czekac :)

Jeśi mogę coś poradzić, weź coś mimo wszystko bardziej markowego.

Nie bierz notebook'a z płytą z chipsetem VIA.

Weź mimo wszystko coś z Intel.Sam używam Amilo od prawie roku i jestem
naprawdę bardzo zadowolony i z wydajności i jakości wykonania - nie ma z nim
żadnych problemów. Sprzęt jest używany praktycznie ok.15 h/dobę i w domu i
poza nim.

Stacjonarnego już nawet nie włączam.

Znam ludzi,którzy kupili sprzęt typu Acer, Eurocom, Maxdata i inne cuda i...
oględnie mówiąc, nie są zadowoleni. Co do Wi-Fi : jeśli nie znajdziesz
notebook'a z wbudowaną kartą, możesz kupić złącze USB lub kartę PCMCIA - w
cenach do 120 zł,a zatem przemyśl to. Jeśi mogę coś poradzić, to jeśli Ci
coś brakuje, weź brakującą część na raty. Nie rezygnuj z jakości i nie kupuj
szmelcu - szkoda pieniędzy.

DS