Re: Pomozcie kupic notebooka :)

Autor: Bejo <bejo_at_N05P4Mebrzozow.net>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 23:33:51 MET DST

> Ja jutro kupuję Acer Aspire 1356LCi, cena rynkowa poniżej 5000 PLN.
> Ponizej dane techniczne:
>
> Athlon XP 2800+ (chipset Via KN400 + VT8235)
> 512 Ram DDR333
> Radeon 9200 64 MB (własna pamięć !) TV-out
> Dysk 40 GB
> 15" 1024x768
> Lan, Modem, karta WiFi !
>
> jedyna wada tego modelu to ciężar, ok. 3,7 kg
ciekawy model, wysunal sie mi na prowadzenie ;)
dla mnie jednak najwieksza wada jest amd... boje sie ze bedzie sie to to
bardzo grzac i glosno chodzic (wydajny wiatrak pewnie tam musi byc), a w
dodatku dlugo na bateriach nie pozyje... co o tym myslicie?

Co do wagi to mi nie przeszkadza - laptopa kupuje na studia, zeby nie wozic
PCta co weekend do domu. Nawet jesli mialbym go codziennie brac na uczelnie
to mysle ze plecaku tego dodatkowego kilkograma az tak nie odczuje ;)

--
Bejo